Kuidas Luua konto ja jagada õigusi Google Tag manager platvormil

Selles juhendis kirjeldame kuidas luua konto Google Tag Manageri platvormil ja jagada õigusi.

Samm 1: Google Tag Manager konteineri loomine

  1. Minge Google Tag Manager veebilehele.
    https://tagmanager.google.com/
  2. Valige ülevalt paremast nurgast “Create Account”
  3. Lisage konto nimi
  4. Valige riik
  5. Lisage oma veebileht
  6. Target platformi alt valige “Web”
  7. Vajutage “Create”
  8. Nõustuge eeskirjadega valides linnuke
    “I also accept the Data Processing Terms as required by GDPR”
  9. Vajutage ülevalt paremast nurgast “Yes”
  10. Olete loonud konteineri oma ettevõtte jaoks ja
    saate selle kaudu tööd alustada

Google Tag Manager (GTM) muudab veebilehe tagide haldamise lihtsaks ja paindlikuks. Tihti on vaja jagada ligipääsu kaastöötajatele või partneritele, kuid õiguste andmisel tuleb olla tähelepanelik, et tagada nii turvalisus kui ka tõhusus. Vaata juhendist kuidas õigusi GTM-is õigesti jagada!

Samm 2: Google Tag Manager õiguste jagamine

  1. Kui loote uue konto avaneb ka installimise õpetus.
  2. Hetkel saate selle kinni panna
  3. kui on vaja seda jälle leida saate vajutada GTM-XXXX peale ja
    see avaneb taas
  4. Liikuge “Admin” sektsiooni
  5. Valige “User Management”
  6. Vajutage ülevalt paremast nurgast sinine pluss märk “+”
  7. Valige “Add users”
  8. Sisestage email kellele soovite jagada õiguseid
  9. “Account permissions” lisage linnuke “Administrator” juurde
  10. “Container permissions” juures vajutage “Set all” ja
    lisage “Publish” juurde linnuke
  11. Vajutage “Done”
  12. Vajutage “Invite”
  13. Olete edukalt lisanud kasutajaid juurde ja nemad saavad emailile kutse,
    et alustada tööd

Google Tag Manageri (GTM) konto loomine ja õiguste jagamine on oluline samm sujuvaks koostööks ja andmete turvaliseks haldamiseks. Kui järgite samm-sammult meie juhendit, saate anda oma tiimile või partneritele vajalikud ligipääsud ilma riskimata liialt laiaulatuslike õigustega. Õigesti seadistatud GTM võimaldab teil tõhusalt hallata analüütikat ja saavutada paremaid tulemusi digiturunduses.

"Ei tea, kas GTM on vajalik teie Veebilehele?"

Pakume tasuta esmast konsultatsiooni, kus analüüsime teie ärivajadusi ja anname soovitusi, kuidas GTM võiks teile kasu tuua.