Oleme ausad – kaunis veebileht on tore. Ta on nagu hästi riides inimene peol: kõik vaatavad, imetlevad, aga kui ta suu lahti teeb ja midagi tarka ei ütle, siis… noh, jääb lihtsalt ilusaks dekoratsiooniks. Sama kehtib see ka sinu veebilehe kohta. Kui see ainult meelitab pilke, aga ei vii külastajat tegudeni –
pole temast suurt kasu.
Konversioon on see maagiline hetk, kui su veebikülastaja muutub lihtsalt uudishimulikust klõpsajast millekski väärtuslikumaks – potentsiaalseks kliendiks.
Näiteks:
Kuna “palju liiklust” ei tähenda veel “palju raha”.
Võid saada tuhat külastust päevas, aga kui keegi ei tee midagi kasulikku (loe: ei osta, ei broneeri, ei kirjuta),
siis oled sisuliselt lihtsalt tasuta meelelahutus.
Konversioonid on su veebilehe töövõimekuse tõeline näitaja. Pole vahet, kui ilus ta on –
kui ta ei too tulemusi, on ta nagu kuldse raamiga menüü tühja külmiku peal.
Tee oma veebilehest rohkem kui lihtsalt silmailu.
Tee temast müügiinimene, kes ei maga, ei haigestu ja töötab ka nädalavahetusel.
Sotsiaalmeedia kontod